مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-13اقتصادي

اجرای 200 میلیارد ریال طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: امسال 5 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان خرمدره با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال انجام شده و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: امسال 5 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان خرمدره با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال انجام شده و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

علیرضا جزءقاسمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح آبرسانی به روستای نصیرآباد واقع در بخش مرکزی شهرستان خرمدره با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال انجام شد.

وی افزود: این طرح شامل احداث 11 کیلومتر شبکه توزیع آب، 2 کیلومتر خط انتقال، یک باب مخزن ذخیره سازی آب با ظرفیت 1000 مترمکعب و یک باب ایستگاه پمپاژ است که به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این مسئول عنوان کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به مشترکان این روستا، عملیات استانداردسازی 870 فقره انشعاب برای جمعیتی افزون بر دو هزار و پانصد نفر نیز انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه جایگزین برای روستای نصیرآباد نیز به عمق 180 متر و با دبی 20 لیتر در ثانیه در دست اقدام بوده و با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 200 میلیارد ریال طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره

اجرای 200 میلیارد ریال طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره