مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-11سياسي

مجلس و کمیسیون های آن به افراد دانا و متخصص نیازدارند


مجلس جای آدم های عادی نیست آدم های دانا و عاقل باید برای مملکت قانون گذاری کنند اگر کسی در کمیسیونی تخصص نداشته باشد مشکلی که برطرف نمی شود مشکلات زیادی هم ایجاد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به فرازی از دعای کمیل گفت: در اینجا آموزش حرف زدن با خدا داده می شود می گوید خالق همه عالم خداست غیر از او رازقی نیست نمی توان از خدا فرار کرد حضرت می گوید اگر اشتباه می کنم تویی که باید ما را ببخشی تو دستور می دهی و ما نافرمانی می کنیم.

وی گفت: خدا هم می گوید من رازق و هستی بخش شما هستم اما فرمان دشمنان خدا را می برید و فرمان نفس را اجرا می کنید خدا می گوید تفریح سالم داشته باشید بعضی ها با شراب خوری مقابل خداوند می ایستند تفریح آنها همراه با گناه می شود.

امام جمعه شهر یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه دوست و رفیق اثر بسیار زیادی بر روی انسان و اخلاق و رفتار او می گذارد از وضعیت مدارس و دانشگاه ها گلایه کرد و گفت آن چه که ما انتظار داریم در دانشگاه های ما اتفاق نمی افتد بچه های خودمان را به مدرسه و دانشگاه سپرده ایم تا رها نشوند اما چیز دیگری رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس و کمیسیون های آن به افراد دانا و متخصص نیازدارند

مجلس و کمیسیون های آن به افراد دانا و متخصص نیازدارند