مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-12اقتصادي

کاش عرضه داشتید به جای تحریف اموال بلوکه شده را برگردانید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، از جمله عبدالناصر همتی رییس اسبق بانک مرکزی نوشت: «اینکه انتقاد می شود چرا دولت پذیرفته است که منابع ارزی در کره جنوبی برای خرید کالا های اساسی و دارو باشد، - انتشار خبر توافق ایران و آمریکا درباره آزادی 6 میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده کشورمان در کره جنوبی، غیر از عصبانیت محافل آمریکا، با واکنش های قابل تامل برخی اعضای دولت روحانی رو به رو شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، از جمله عبدالناصر همتی رییس اسبق بانک مرکزی نوشت: اینکه انتقاد می شود چرا دولت پذیرفته است که منابع ارزی در کره جنوبی برای خرید کالا های اساسی و دارو باشد، باید توضیح بدهم که موضوع صرفاً مربوط به این دولت نیست.

در دولت قبل هم پذیرفته شده بود.

چرا که هرگونه توافقی خارج از برجام، همراه با ادامه تحریم هاست.

ایرادی که می توان گرفت این است که چرا روند توافق را طول داده و بعد از سه سال تحمیل هزینه، به همان نقطه اول رسیدید؟ چرا اروپا را دور زدید و متوسل به کشور های منطقه شدید؟ و مهم تر این که چرا به رغم ادعای یک دولت مقتدر، نتوانستید برجام را اجرا کنید و یا به یک توافق هسته ای بهتر، جهت رفع تحریم ها دست یابید؟ دیگر از چاپ پول بدون پشتوانه در سال 1398 هم نمی توانید صحبت کنید، چون که امروز با توافق انجام گرفته،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاش عرضه داشتید به جای تحریف اموال بلوکه شده را برگردانید

کاش عرضه داشتید به جای تحریف اموال بلوکه شده را برگردانید