مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-13حوادث

افزایش 40 درصدی کشفیات مواد مخدر در ملایر


میزان کشفیات مواد مخدر در چهار امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش داشته است.

- همدان-فرمانده انتظامی ملایر گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در چهار امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ساکی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار کرد: در طی چهار ماه گذشته در ملایر یک تُن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

وی افزود: میزان کشفیات مواد مخدر در چهار امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش داشته است و در این مدت 900 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و به مراکز بازپروری فرستاده شدند.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر به صورت هفتگی گفت: در چهار ماهه امسال یک هزار و 100 خودرو و موتور سیکلت مزاحم توقیف شد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 70 درصدی افزایش را شاهد هستیم.

ساکی خاطرنشان کرد: طرح امنیت محله محور نیز به صورت هفتگی اجرا می شود که برای اجرای هر چه بهتر این طرح و امنیت محله، از ظرفیت معتمدین، متنفذین، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، ادارات و اصحاب رسانه استفاده می کنیم.

وی با اشاره به کاهش 25 درصدی وقوع قتل در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان بیان کرد: در نزاع و درگیری فردی نیز 300 درصد کاهش داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی کشفیات مواد مخدر در ملایر

افزایش 40 درصدی کشفیات مواد مخدر در ملایر