مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:452023-08-22اجتماعي

750 کامیون حامل تجهیزات مواکب از مرز مهران وارد کشور عراق شدند


750 کامیون حامل تجهیزات مواکب از مرز مهران وارد کشور عراق شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا استاندار ایلام عصر امروز سه شنبه جلسه ستاد اربعین استان در سالن جلسات مرکز مانیتورینگ اربعین مهران، گفت: با توجه به حضور زائران در استان و مرز مهران، هماهنگی و هم افزایی در جهت ارتقاء خدمات همه جانبه به زائران از ضروریات است.

وی با تأکید بر اینکه باید همه امکانات را به صورت کامل بعنوان میزبان، برای زوار فراهم کنیم، اظهار کرد: با توجه به حجم ورودی زوار به استان، این آمادگی ها بصورت نسبی هم ایجاد شده و به منظور ارائه مشکلات احتمالی و رفع آنها در فرصت کم باقی مانده، جلسه ستاد اربعین برگزار شد.

بهرام نیا یکی از مهمترین ضروریات زائران اربعین را در حوزه حمل و نقل و ناوگان درون شهری عنوان کرد و افزود: هم اکنون 250 دستگاه اتوبوس در مهران به منظور جابجایی زوار تا پایانه مرزی فعالیت دارند و تا فردا 300 دستگاه دیگر به این تعداد اضافه خواهند شد که مجهز به سیستم خنک کننده نیز هستند.

استاندار ایلام ادامه داد: این تعداد ناوگان در سه فاز کار جابجایی زوار را انجام خواهند داد که فاز اول از پارکینگ اربعین تا میدان اربعین، فاز دوم از پل زائر تا میدان اربعین و فاز سوم از پایانه برکت تا میدان اربعین خواهد بود، به منظور رفاه حال زوار، هیچ گونه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

750 کامیون حامل تجهیزات مواکب از مرز مهران وارد کشور عراق شدند

750 کامیون حامل تجهیزات مواکب از مرز مهران وارد کشور عراق شدند