مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-12فرهنگي

نگاهی بر فروش هفتگی آثار روی صحنه تئاتر


آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 20 مرداد سال 1402 به تفکیک اجراها مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 20 مرداد 1402 به تفکیک اجراها اعلام شد.

قبلاً در دو گزارش به تحلیل این آمار پرداختیم و گفتیم که باید نمایش های مناسبی برای اجرا در این سالن ها که از تماشاخانه های اصلی و البته دولتی تهران محسوب می شوند، انتخاب شوند تا حضور تماشاگر در این مجموعه ها افزایش پیدا کند.

نگاهی گذرا به آمار این هفته مخاطبین سالن های دولتی رونق ادامه دار تئاتر را در کشور نشان می دهد، تئاتر همچنان مخاطب خودش را داشته و دست کم در تالارهای دولتی سالنی همیشه پر نظاره گر اجرای گروه های نمایشی است.

نمایش جریان به کارگردانی علیرضا معروفی که از روز 29 تیرماه 1402 اجرای خود را در تالار اصلی با ظرفیت 579 تماشاگر و قیمت بلیت 200 هزار تومان آغاز کرده، با مجموع 18 اجرا و میزبانی از 2 هزار و 305 (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) 270 میلیون و 675 هزار تومان فروش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی بر فروش هفتگی آثار روی صحنه تئاتر

نگاهی بر فروش هفتگی آثار روی صحنه تئاتر