مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-12سياسي

نظارت 24 ساعته بر ناوگان مسافربری استان بوشهر در ایام اربعین


معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر از نظارت 24 ساعته بر ناوگان مسافربری استان بوشهر در ایام اربعین حسینی (ع) خبر داد.

- بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر از نظارت 24 ساعته بر ناوگان مسافربری استان بوشهر در ایام اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید طالب لواسانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ایام اربعین حسینی (ع) در سال جاری، 2 موکب در محور کنگان-خورموج و خروجی دیلم با هدف خدمات رسانی مناسب و نظارت بهینه بر عملکرد ناوگان عمومی مسافربری مشارکت کننده در جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) برپا خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر اضافه کرد: موکب های اربعین حسینی (ع) این اداره کل با مشارکت تشکل های صنفی حمل و نقل جاده ای و حضور داوطلبانه و فعالانه همکاران جهت خدمت به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برپا می شود.

وی با اشاره به دستورالعمل های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و تاکید و پیگیری های مجدانه و مؤثر مدیریت ارشد این اداره کل، یادآور شد: همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع) با استقرار همکاران در پایانه های مسافربری استان و همچنین مرز شلمچه، به صورت 24 ساعته در زمینه نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 24 ساعته بر ناوگان مسافربری استان بوشهر در ایام اربعین

نظارت 24 ساعته بر ناوگان مسافربری استان بوشهر در ایام اربعین