مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 22:102023-08-22سياسي

دولتمردان به جایگاه ویژه ای قم توجه داشته باشند


امام جمعه قم خطاب به وزیر کشور گفت: در اولین جلسه هیئت دولت این پیام را به رییس جمهور و دولتمردان برسانید که قم جایگاه ویژه ای دارد و نباید همانند دیگر استانها به آن نگاه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار قم اظهار داشت: استانداران اختیارات خوبی در عرصه های مختلف دارند و 38 وظیفه رسمی بر عهده آنان است و این در حالی است که مسئولیت بررسی چگونگی عملکرد مدیران استان را نیز بر عهده دارند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه استاندار، نماینده عالی دولت است خطاب به وزیر کشور گفت: به رییس جمهور در اولین جلسه هیأت دولت پیام این جلسه را برسانید که قم ظرفیت بالایی دارد و دولتمردان نباید به این استان همتراز دیگر جاها نکته کنند چرا که قم حرم اهل بیت (ع) است.

وی تصریح کرد: اگر قم در عرصه فرهنگی الگو شد، دیگر استان های کشور نیز الگو پذیر می شوند و شرایط قم باید برای زائران جنبه الگویی داشته باشد.

امام جمعه قم عنوان داشت: در حوزه علمیه تلاش کردیم نه تنها مانع کارها نباشیم که البته این شأن ما نیست، بلکه گره گشای کارها راهبرد ما بود و امید است اقدامات خوبی در قم صورت گیرد و این شهر زمینه ساز تمدن اسلامی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان به جایگاه ویژه ای قم توجه داشته باشند

دولتمردان به جایگاه ویژه ای قم توجه داشته باشند