مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-22اقتصادي

انتشار ایمیل هایی تردیدانگیز درخصوص شهادت شولتش در پرونده فساد مالیاتی


نشریه آلمانی استرن در روز سه شنبه به شماری از ایمیل ها از سوی حلقه داخلی اولاف شولتس، صدراعظم آلمان دست یافته که باعث ایجاد تردیدهایی در شهادت وی در پرونده فرار مالیاتی موسوم به «کام-اکس» می شود.

- نشریه آلمانی استرن در روز سه شنبه به شماری از ایمیل ها از سوی حلقه داخلی اولاف شولتس، صدراعظم آلمان دست یافته که باعث ایجاد تردیدهایی در شهادت وی در پرونده فرار مالیاتی موسوم به کام-اکس می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های آلمانی در سال 2018 تحقیقات درخصوص پرونده ای موسوم به کام-اکس را منتشر کردند که شامل سوءاستفاده از نقصی در سیستم پرداخت سود سهام می شد و می توانستند تخفیف های مالیاتی در این زمینه دریافت کنند.

بانک خصوصی واربورگ واقع در هامبورگ یکی از نهادهایی بود که از این مسئله سود برد.

بازرسان این پرونده دریافتند که بانک واربورگ تنها در سال 2009 از طریق توافق های کام-اکس توانسته 47 میلیون دلار اختلاس کند.

شولتس که پیش تر شهردار و رییس حزب سوسیال دموکرات در هامبورگ بود به چندین دیدار با مالکان این بانک در سال 2016-2017 و ارائه راهکارهایی به آن ها برای جلوگیری از بازپرداخت پول های اختلاس کرده، متهم شد.

شولتس اعتراف کرد که دیدارهایی با مکس واربورگ و کریستیان اولیاریوس (مالکان بانک واربورگ) داشته اما مدعی شد که به خاطر نمی آورد آن ها درب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار ایمیل هایی تردیدانگیز درخصوص شهادت شولتش در پرونده فساد مالیاتی

انتشار ایمیل هایی تردیدانگیز درخصوص شهادت شولتش در پرونده فساد مالیاتی