مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:512023-08-22اقتصادي

وزیر کار: جشن خودکفایی صنعت لاستیک را در 1405 برگزار می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سید صولت مرتضوی عصر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه لاستیک بارز با اشاره به اینکه حدود 250میلیون تن لاستیک در کشور تولید می شود، بیان کرد: سهم گروه صنعتی لاستیک بارز حدود 48 درصد کل تولید کشور است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بر اساس گزارش هایی که از تولید ارائه شد، حدود 120هزار تن هنوز واردات لاستیک به کشور داریم.

 مرتضوی بیان داشت: گروه صنعتی بارز در اجرای فرمایش مقام معظم رهبری در چهار ماهه ابتدایی سال جاری حدود 12.

5 درصد رشد تولید داشته است.

وی عنوان کرد: گروه صنعتی بارز برنامه های متعددی در زمینه توسعه خطوط تولید دارد و علاوه بر 130هزار تنی که تولید فعلی آن است، حدود 115 هزار تن طرح توسعه ای را در بارز کرمان، سیرجان و بارز کردستان در دست اقدام دارند.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: طرح احداث کارخانه لرستان در دستور کار ویژه این گروه صنعتی نیز قرار دارد که تا افق 1405 به افزایش تولید 115 هزار تنی برسد و این افزایش تولید نویدبخش خودکفایی کشور است.

 مرتضوی عنوان کرد: امیدواریم ما بتوانیم در افق 1405 جشن خودکفایی در صنعت لاستیک را برگزار کنیم و از واردات این محصول بی نیاز شویم و با تولیدات بخش خصوصی می توانیم، صادرکننده لاستیک شویم و به وضعیت صادرات مناسب هم برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: جشن خودکفایی صنعت لاستیک را در 1405 برگزار می کنیم

وزیر کار: جشن خودکفایی صنعت لاستیک را در 1405 برگزار می کنیم