مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-30بين الملل

ترامپ: کمک ها به اوکراین تا روشن شدن ماجرای فساد بایدن متوقف شود


دونالد ترامپ گفت، تا زمانی که شواهد مربوط به معاملات تجاری فاسد جو بایدن و پسرش هانتر ارائه نشود، تمامی کمک ها به اوکراین باید متوقف شوند.

- دونالد ترامپ گفت، تا زمانی که شواهد مربوط به "معاملات تجاری فاسد" جو بایدن و پسرش هانتر ارائه نشود، تمامی کمک ها به اوکراین باید متوقف شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا طی تجمعی در شهر ایری واقع در ایالت پنسیلوانیا ضمن اشاره به شواهد تاییدنشده جمهوری خواهان مبنی بر رشوه و معاملات فاسد جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا گفت: بایدن، آمریکا را به سمت جنگ میان روسیه و اوکراین می کشاند.

این شواهد تایید نشده ادعا می کنند که بایدن ها میلیون ها دلار از سوی مدیرعامل شرکت انرژی اوکراین موسوم به بوریسما دریافت کردند؛ مسئله ای که توسط دفتر دادستان کل اوکراین بررسی شد و هانتر بایدن در زمان دریافت این پول عضو هیئت مدیره بوریسما بود.

بایدن زمانی که معاون رییس جمهور در دولت باراک اوباما بود، استدلال کرد که ویکتور شوکین، دادستان کل اوکراین فاسد است و باید برکنار شود و تهدید کرد که اگر او از کار برکنار نشود، یک میلیارد دلار از بودجه اوکراین را قطع خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: کمک ها به اوکراین تا روشن شدن ماجرای فساد بایدن متوقف شود

ترامپ: کمک ها به اوکراین تا روشن شدن ماجرای فساد بایدن متوقف شود