مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-21حوادث

آمار فاجعه بار جرایم جنسی کودکان در انگلیس


سال هاست که آمارهای فاجعه بار قتل و جرایم جنسی سازمان یافته در بیمارستان های انگلیس توسط پرستاران و پزشکان به ویژه علیه کودکان، از سوی رسانه های جریان اصلی و وابسته به حکومت سانسور می شود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: رسانه های انگلیسی روز شنبه خبری هولناک درباره قتل دختربچه ای 10ساله در نزدیکی لندن منتشر کرده و نوشتند: پدر، نامادری و عموی سارا شریف که جسدش در خانه ای در ووکینگ در نزدیکی لندن پیدا شده، به اتهام قتل تحت تعقیب قرار گرفته اند.

هم زمان با این جنایت هولناک، رسانه های حکومتی مانند بی بی سی با حاشیه پردازی نظیر محور قرار دادن پاکستانی بودن خانواده این کودک، سعی کردند محل وقوع این جنایت یعنی کشور انگلیس را کم رنگ کرده و ابعاد دیگری از اسلام هراسی را دامن بزنند.

این در حالی است که نگاهی به وضعیت کودکان در انگلیس حاوی حقایقی تلخ و شوک آور درباره وضعیت بحرانی حقوق بشر به ویژه شرایط کودکان در این کشور و بی توجهی دولت مردان آن در قبال این وضعیت بحرانی است.

در خصوص جنایت قتل سارا شریف ، گرچه گزارش ها از محاکمه پرستاری حکایت دارد که تاکنون هفت نوزاد را به قتل رسانده و برای قتل شش نوزاد دیگر برنامه ریزی داشته، اما رسانه های حکومتی تلاش کردند این جنایت را یک اقدام فردی و نه جنایتی سازمان یافته جلوه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فاجعه بار جرایم جنسی کودکان در انگلیس

آمار فاجعه بار جرایم جنسی کودکان در انگلیس