مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-20سياسي

توانمندی های دفاعی کشور دشمن را مایوس کرده است


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: کشور در صنایع دفاعی دارای توانمندی های ویژه ای است به گونه ای که این ظرفیت ها موجب ناامیدی دشمنان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در دیدار با جمعی از مدیران و مسئولین وزارت دفاع در استان فارس بیان کرد: یکی از مطالباتی که رهبری از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی دارند توانمندسازی این نیروها است و شاهد هستیم که بسیاری از حوزه ها نیروهای انقلاب اسلامی به قدری توانمند هستند که تمامی نقشه های دشمنان برای آسیب رساندن به مردم خنثی شده است.

وی اضافه کرد: در زمان شاه دارای پیشرفته ترین ارتش منطقه بودیم؛ ولی این ارتش برای مردم ایران هیچ کاری نمی کرد؛ بلکه ژاندارم آمریکا بود و هر چه از قدرت ارتش ایران در آن زمان گفته می شود در قالب یک تبعه آمریکایی به ارتش نگاه می شد.

امام جمعه شیراز تأکید کرد: شعار نه شرقی، نه غربی نشان دهنده استقلال ملت ایران از دولت های غربی و شرقی است؛ ازاین رو باید استقلال ایران در تمامی حوزه های اجتماعی و نظامی نیز مشهود باشد.

وی افزود: استفاده از متخصصان ایرانی موجب شده تا تمامی دستاوردهای نظامی در دنیا توسط مهندسان داخلی مهندسی معکوس شده و نسبت به تولید آن اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی های دفاعی کشور دشمن را مایوس کرده است

توانمندی های دفاعی کشور دشمن را مایوس کرده است