مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-05دانش

اجرای الگوی کسب وکار اجتماعی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت های صنعتی در بافق یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس مؤسسه کسب وکار اجتماعی دانشگاه تهران و طراح الگوی کسب وکار اجتماعی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت های صنعتی و معدنی، - رییس مؤسسه کسب وکار اجتماعی دانشگاه تهران از آغاز اجرای الگوی کسب وکار اجتماعی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت های صنعتی و معدنی در بافق یزد از پاییز 1402 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس مؤسسه کسب وکار اجتماعی دانشگاه تهران و طراح الگوی کسب وکار اجتماعی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت های صنعتی و معدنی، با اعلام این خبر گفت: اجرای هدفمند مسئولیت اجتماعی شرکت ها در کشور در راستای کاهش فقر و محرومیت بر اساس مصوبات و ضوابط قانونی یک ضرورت است که در این ارتباط، اولین اقدام تدوین سند راهبردی توسعه جامع و یکپارچه شهرستان های هدف با مشارکت کلیه ذی نفعان (دولت، جامعه مدنی و بخش خصوصی) می باشد.

ضرورت دارد جهت به اوج رساندن مشارکت مردم در آبادانی و پیشرفت مناطق روستایی و شهری کشور، سندهای راهبردی توسعه با مشارکت فعالانه مردم (جامعه روستایی و شهری) تدوین و با مشارکت آنها نیز اجرایی و عملیاتی شود.

رییس مؤسسه کسب وکار اجتماعی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: کسب وکار اجتماعی در چارچوب مسئولیت اجتماعی شرکت ها در کشور باید در فرمول محاسبه رشد اقتصادی شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای الگوی کسب وکار اجتماعی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت های صنعتی در بافق یزد

اجرای الگوی کسب وکار اجتماعی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت های صنعتی در بافق یزد