مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 22:202023-08-02ورزشي

قدرت نمایی نوجوانان والیبال ایران در آوردگاه جهانی


تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود در قهرمانی زیر 19 سال جهان موفق به شکست کره جنوبی شد تا رقابت های جهانی را با برد آغاز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان با حضور 19 تیم از امروز (چهارشنبه 11 مرداد) در سن خوآن آرژانتین آغاز شد و به مدت 10 روز ادامه دارد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در مرحله مقدماتی این رقابت ها در گروه C با تیم های نیجریه، کلمبیا، پورتوریکو و کره جنوبی هم گروه است در نخستین دیدار خود از ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران در سالن لا سوپریورا به مصاف کره جنوبی رفت.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب ابوالفضل مهدیان، مرتضی نریمانی، طاها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، عمران کوک جیلی، ماهان برزکار و مرتضی طباطبایی (لیبرو) استفاده کرد.

تیم ایران در حالی برابر کره جنوبی صف آرایی کرد که تمامی اعضای کاروان والیبال نوجوانان کشورمان دچار سرماخوردگی شدند و به رغم بیماری ملی پوشان سه بر صفر این تیم را شکست دادند.

نوجوانان ایران با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 23 کره را شکست دادند تا در نخستین گام سه امتیاز به دست آورند و در رتبه دوم جدول گروه سوم قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نمایی نوجوانان والیبال ایران در آوردگاه جهانی

قدرت نمایی نوجوانان والیبال ایران در آوردگاه جهانی