مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-12پزشكي

جزییات طرح مرهم زائر و تأمین 400 تن دارو و تجهیزات برای اربعین


رییس جمعیت هلال احمر درباره نحوه تأمین داروهای مورد نیاز برای مراسم پیاده روی اربعین و طرح «مرهم زائر» توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر درباره طرح مرهم زائر، گفت: در این طرح مردم می توانند داروهای قابل استفاده و مازاد بر مصرف خودشان را به پایگاه های جمعیت هلال احمر اهدا کنند.

البته بخش عمده داروهای مورد نیاز توسط جمعیت هلال احمر تامین می شود، اما تصمیم گرفتیم تا در قالب طرح مرهم زائر مشارکت ها و کمک های مردمی را هم جذب کنیم.

وی درباره نحوه نظارت بر این داروها و اطمینان از سلامت آنها، توضیح داد: داروسازان و تکنسین های دارویی هلال احمر نظارت کاملی بر این داروها خواهند داشت و آنها را دسته بندی می کنند.

رییس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه این داروها سرمایه ملی است که ممکن است از بین برود، بیان کرد: خانه های برخی افراد مملو از داروهایی است که شاید خودشان دیگر مصرف نکنند پس چرا باید آنها را دور انداخت؟ این کار هم نوعی کمک است.

وی در خصوص نحوه تحویل داروهای مازاد در منازل، توضیح داد: افراد می توانند داروها را به مراکز مشخص و شعبه های هلال احمر ارائه کنند.

از طرفی در مراسم هایی مانند نماز جمعه ها نیز امکان تحویل دارو به همکاران ما وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح مرهم زائر و تأمین 400 تن دارو و تجهیزات برای اربعین

جزییات طرح مرهم زائر و تأمین 400 تن دارو و تجهیزات برای اربعین