مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 19:152023-07-30اقتصادي

ضرورت گره گشایی از موانع تولید/ بازگشت واحدهای راکد به چرخه


یاسوج_ معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گره گشایی از موانع تولید و رفع مشکلات واحدها در چارچوب قانونی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عیسی حسنی بعد از ظهر یکشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی در یاسوج، افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تاکنون برای حمایت های قضایی و حقوقی از سرمایه گذاران واحدهای تولیدی و صنعتی و رفع مشکلات آن ها اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

حسنی اظهار داشت: در جلسه امروز مشکلات 7 طرح تولید بررسی شد که عمده خواسته آن ها مهلت دادن برای پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش بود.

حسنی افزود: در این راستا مصوباتی داشتیم که به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.

وی ابراز داشت: در جلسات حتی اگر از یک واحد تولیدی گره گشایی کنیم و آن را به چرخه تولید و ایجاد اشتغال برگردانیم، کار بزرگی انجام شده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: معتقدیم در چارچوب قانون و تا جایی که ممکن است هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود.

وی ابراز داشت: دستورالعمل پیگیری اجرای برنامه های کلی اقتصاد مقاومتی برای امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی و قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی از وظایف این ستاد و مصوبات آن لازم الاجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت گره گشایی از موانع تولید/ بازگشت واحدهای راکد به چرخه

ضرورت گره گشایی از موانع تولید/ بازگشت واحدهای راکد به چرخه