مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-01ورزشي

حسینی: تشکیل وزارت خانواده ضرورت ندارد


معاون رییس جمهور درباره تشکیل وزارت خانواده گفت: در مباحث مربوط به امور اداری و استخدامی و توسعه تشکیلات اداری هرجا لازم باشد دولت لایحه ای با پشتوانه کار پژوهشی و کارشناسی تقدیم مجلس خواهد کرد همان گونه که درباره تشکیل وزارت بازرگانی عمل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در گفت و گویی رادیویی درباره گنجاندن تشکیل وزارت خانواده در برنامه هفتم توسعه، گفت: دولت در لایحه برنامه هفتم توسعه، چنین موضوعی را طرح نکرده و مد نظر ندارد.

معاون رییس جمهور گفت: این دغدغه که با تشکیل وزارت ورزش و جوانان موضوع جوانان تحت الشعاع ورزش قرار گرفته است تا حدی بجا و درست است و اساسا اشکال برمی گردد به روند تشکیل وزارت ورزش و جوانان که با ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان جوانان که زیر نظر ریاست جمهوری بودند، صورت گرفت و این تصمیم مجلسِ وقت برای نظارت بیشتر نمایندگان بود که نتیجه مطلوب را نداشت.

حسینی تاکید کرد: موضوع جوانان، زنان و خانواده فرادستگاهی است و همه دستگاه ها باید برای ارتقاء جایگاه و رفع مشکلات این حوزه ها احساس مسئولیت کنند و وظایفی را برعهده گیرند لذا چنانچه در قالب یک وزارتخانه و در عرض دیگر وزارت خانه ها قرار گیرد چه بسا دیگر دستگاه ها از انجام وظایف شانه خالی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: تشکیل وزارت خانواده ضرورت ندارد

حسینی: تشکیل وزارت خانواده ضرورت ندارد