مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:402023-08-13سياسي

دولت سیزدهم نگاه سیاسی به پروژه های ناتمام ندارد


معاون استاندارسیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: این اتفاقات در دولت های گذشته نیفتاد و سرمایه های کشور مستهلک شد و از بین رفت اما این دولت نگاه سیاسی به پروژه های عمرانی نیمه کاره ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد رضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در همایش روز ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی ضمن تبریک 22 مردادماه سالروز تشکیل سازمان های مردم نهاد اظهارداشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با نقش خوب مردم در صحنه و هدایت ها، مدیریت ها و رهبری های پیامبرگونه امام(ره) و علمایی که همراهی می کردند رقم خورد.

وی با اشاره به نقش و مشارکت مردم در موضوعات مختلف دفاع از نظام و انقلاب، گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر که ایران نه نیروی نظامی منسجمی داشت و نه امکانات، مردم بودند که از همان روز اول سینه خود را سپر آماج گلوله های دشمن قرار دادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم در دفاع مقدس پیروزی را رقم زدند که در تاریخ ایران بی نظیر بود تصریح کرد: قبل از انقلاب هر جنگی که در ایران به وقوع می پیوست، بخشی از خاک کشور را جدا می کردند اما در دفاع مقدس با مشارکت مثال زدنی بسیج مردمی، حتی یک وجب خاک هم به دست دشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم نگاه سیاسی به پروژه های ناتمام ندارد

دولت سیزدهم نگاه سیاسی به پروژه های ناتمام ندارد