مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-16اقتصادي

جذب 140 درصدی تسهیلات تبصره 16 در استان سمنان


فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی و استاندار سمنان گفت : با همکاری دستگاه های اجرایی استان و مدیران عامل بانک ها، در حوزه تسهیلات تبصره 16 بالغ بر 140 درصد جذب اعتبارات محقق شد.

- سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان 25 مرداد 1402 در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری سمنان بااعلام این خبر اظهار کرد: پس از پرداخت تسهیلات، پیگیری و نظارت بر عملکرد واحد تولیدی و راستی آزمایی تا دستیابی به رونق و رشد اقتصادی باید به صورت جد در دستور کار باشد.

وی افزود: ضرورت دارد تا تسهیلات تبصره 16 در راستای توانمندسازی، محرومیت زدایی و ایجاد فرصت های شغلی جدید پرداخت شود و با اجرای مطلوب طرح تکام شاهد تحول و توسعه در سطح روستاهای استان باشیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: مدیران کل دستگاه های اجرایی سفر به شهرستان ها، دیدار چهره به چهره و گره گشایی از مشکلات مردم را به صورت ویژه مَد نظر داشته باشند.

استاندار سمنان گفت: فرمانداران در راستای جذب اعتبارات سهم شهرستان، پیگیری ها از دستگاه های اجرایی را به جد دنبال کنند.

وی همچنین کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از مسوولان ذی ربط خواست: نظارت و کنترل جامع و همه جانبه در حوزه سوخت برای جلوگیری از قاچاق این کالا در سطح استان در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 140 درصدی تسهیلات تبصره 16 در استان سمنان

جذب 140 درصدی تسهیلات تبصره 16 در استان سمنان