مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-06سياسي

تقویت جهاد در دستور کار رسانه ها قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه رسانه بهترین ابزار برای جلب توجه مردم به ارزش های دینی است، گفت: تقویت جهاد باید در دستور کار رسانه ها قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای گیلان با اشاره به اینکه تاریخ انسان همزاد با ظرافت ها بوده است، اظهار کرد: انسان در زندگی فردی و اجتماعی به ویژه سیاسی خود نیازمند ظرافت و دقت است و این موضوع از داشتن امکانات نیز مهم تر است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مسئولان باید از کمترین امکانات بهترین استفاده ها را ببرند، افزود: انسان در عرصه رسانه نیازمند زمان شناسی، موقعیت شناسی و انسان شناسی است.

وی رمز مانایی و بقای نهضت حسینی را زمان شناس اهالی کربلا دانست و بیان کرد: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی نیز زمان شناسی مردم ایران است که عاقلانه و در زمان مناسب از رهبر خود دفاع کردند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه فتنه ها و کشف حجاب ها گذشت اما محرم و عاشورای امسال پر شورتر از سال های قبل برگزار شد، ادامه داد: این مهم نشانه زمان شناسی مردم ایران است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه یک مدیر باید موقعیتی که در آن قرار گرفته بشناسد و کار کند، گفت: همه مدیران و رسانه ها باید حوزویان و دانشگاهیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت جهاد در دستور کار رسانه ها قرار گیرد

تقویت جهاد در دستور کار رسانه ها قرار گیرد