مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-15فرهنگي

سریال سوران؛ ادای دین به مردم شریف کُرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در آخرین روز های تصویربرداری سریال 18 قسمتی «سوران» تازه ترین محصول مرکز سریال سوره، - در آخرین روز های تصویربرداری سریال سوران ، حجت الاسلام محمد قمی ضمن بازدید از پشت صحنه این مجموعه تلویزیونی ابراز امیدواری کرد که این اثر، بخش کوچکی از اقدامات مردم شریف کُرد را به تصویر کشیده باشد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در آخرین روز های تصویربرداری سریال 18 قسمتی سوران تازه ترین محصول مرکز سریال سوره، به کارگردانی سروش محمدزاده، نویسندگی عباس ریاحی و تهیه کنندگی مجتبی فرآورده، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی از پشت صحنه این مجموعه تلویزیونی بازدید کرد.

در این بازدید که با تصویربرداری صحنه های کوهستانی در اطراف تهران و حضور مهدی نصرتی به عنوان بازیگر نقش اصلی سریال در جلوی دوربین همراه بود، رییس سازمان تبلیغات اسلامی از تلاش عوامل سازنده برای تولید این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام محمد قمی در دیدار با سازندگان این مجموعه نمایشی عنوان کرد: برای اولین بار، ما توفیق این را پیدا کردیم تا از یکی از آثار ارزشمند کیانوش گلزارراغب با نام عصر های کریسکان برای ساخت سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال سوران؛ ادای دین به مردم شریف کُرد

سریال سوران؛ ادای دین به مردم شریف کُرد