مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-18حوادث

برخورد کمپرسی با 11 خودرو در گرگان/ مصدومیت 8 نفر در این حادثه


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با بیان اینکه نقص فنی در سیستم ترمز خودروی حامل بونکر سیمان هشت نفر را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با بیان اینکه نقص فنی در سیستم ترمز خودروی حامل بونکر سیمان هشت نفر را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.

موسی الرضا صفری ظهر امروز جمعه 27 مردادماه 1402 در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: در پی تماس های مردمی حوالی ساعت 11 امروز جمعه با سامانه 125 و ارائه گزارش وقوع یک فقره تصادف در خیابان امام رضا(ع) گرگان، نیروهای آتش نشان و خدمات ایمنی شهرداری به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی از 2 ایستگاه شماره یک و شماره سه گرگان به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: در این حادثه خودروی کمپرسی حامل بونکر سیمان به دلیل نقص فنی در سرآشیبی خیابان امام رضا(ع) ترمز خود را از دست داده و پس از طی مسافتی به چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت پارک شده در حاشیه خیابان و یک تیر برق در مقابل امام رضا(ع) دوم برخورد و سپس واژگون و متوقف می شود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه متأسفانه در این حادثه هشت نفر از شهروندان مصدوم می شوند، افزود: با حضور تیم عملیاتی چهار نفر از مصدومین حادثه که بر اثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد کمپرسی با 11 خودرو در گرگان/ مصدومیت 8 نفر در این حادثه

برخورد کمپرسی با 11 خودرو در گرگان/ مصدومیت 8 نفر در این حادثه