مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-14سياسي

دولت در ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی تردیدی ندارد


لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مسیر اجرا قرار دارد و از نظر دولت در ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی تردیدی وجود ندارد.

- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مسیر اجرا قرار دارد و از نظر دولت در ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی تردیدی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی درخصوص تشکیل وزارت بازرگانی در واکنش به سوال مجری مبنی بر اینکه لایحه تشکیل وزارت بازرگانی دچار پیچ و خم شده است، اظهار داشت: هیچ پیچ و خمی در روند تشکیل وزارت بازرگانی وجود ندارد دولت لایحه داده و مجلس هم با دوفوریت آن موافقت و کلیات آن را تصویب کرده ست.

کمیسیون اجتماعی جزییات و وظایف و اختیارات وزارت بازرگانی را تعیین کرده و در سامانه بارگزاری کرده و در نوبت طرح در صحن و نهایی شدن هست.

معاون رییس جمهور افزود: دولت کارگروهی برای شکل گیری وزارت بازرگانی با حضور رییس سازمان اداری استخدامی، وزرای صمت، جهاد کشاورزی، اقتصاد و دارایی ،معاونت حقوقی مجلس و معاون امور مجلس تشکیل داده که پس از تایید وزارت بازرگانی توسط شورای نگهبان اقدامات عملی آغاز گردد لذا از نظر دولت این مسئله قطعی است.

حسینی در خصوص مخالفت ها با تشکیل وزارت بازرگانی به ویژه ادعای مخالفت وزیر صمت، خاطرنشان کرد: در دولت و مجلس عده ای با این موضوع نقد داشتند و دلایلی که مخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی تردیدی ندارد

دولت در ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی تردیدی ندارد