مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-18اقتصادي

قطعات کوچکتر سکه ارزان شد


علیرغم کاهش 20 دلاری قیمت طلا در بازارهای جهانی، در بازار داخل تنها قیمت قطعات کوچک تر سکه همچون نیم و ربع سکه در مجموع هفته ای که گذشت، کاهشی شده و قیمت سکه های یک گرمی تغییر چندانی نداشته است.

- علیرغم کاهش 20 دلاری قیمت طلا در بازارهای جهانی، در بازار داخل تنها قیمت قطعات کوچک تر سکه همچون نیم و ربع سکه در مجموع هفته ای که گذشت، کاهشی شده و قیمت سکه های یک گرمی تغییر چندانی نداشته است.

نادر بذرافشان- رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران- در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هفته ای که گذشت در مجموع 20 دلار کاهش اونس جهانی طلا را در بازارهای جهانی شاهد بودیم و در حال حاضر 1994 دلار را به عنوان آخرین نرخ اونس در بازار ثبت کرده است.

وی افزود: در بازار داخل اما نوسان نرخ ارز سبب شد، کاهش نرخ طلا در بازارهای جهانی بر قیمت سکه و طلا بر بازار داخل تاثیری چندانی نگذارد و روند قیمت طلا و سکه های تمام را نسبت به ابتدای هفته، صعودی ثبت کند؛ اما قطعات کوچکتر سکه همچون نیم سکه و ربع سکه در پایان هفته نسبت به ابتدای هفته کاهشی رقم خورده اند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در رابطه با آخرین قیمت سکه و طلا در بازار براساس آخرین معاملات انجام شده در بازار روز گذشته (پنجشنبه)، گفت: همانطور که اشاره شد، در بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعات کوچکتر سکه ارزان شد

قطعات کوچکتر سکه ارزان شد