مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-17اجتماعي

جاذبه های گردشگری کرمانشاه را باید نوآورانه معرفی کنیم


مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با اشاره به جاذبه های بسیار گردشگری در استان گفت: برای رونق گردشگری باید این جاذبه ها با رویکرد و نگاه نوآورانه معرفی شوند.

- جاذبه های گردشگری کرمانشاه را باید "نوآورانه" معرفی کنیم ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با اشاره به جاذبه های بسیار گردشگری در استان گفت: برای رونق گردشگری باید این جاذبه ها با رویکرد و نگاه نوآورانه معرفی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داریوش فرمانی در جشنواره نوآوری در گردشگری کرمانشاه که عصرامروز (26 مرداد) با حضور جمعی از مسئولین، صاحبنظران و صاحبان ایده حوزه گردشگری به همت پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی و میراث فرهنگی کرمانشاه برگزار شد، از صنعت گردشگری به عنوان سه صنعت برتر جهان یاد کرد و افزود: این صنعت در تمام ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و .

حائز اهمیت است.

وی افزود: تنها در بعد اقتصادی، ورود هر چهار گردشگر می تواند یک شغل دائم ایجاد کند و اگر سالانه 20 میلیون گردشگر وارد کشور شود عملا می توانیم پنج میلیون شغل پایدار ایجاد کنیم و این تعداد اشتغال عدد کمی نیست که به راحتی از کنار آن بگذریم.

فرمانی گفت: این میزان اشتغالزایی برای استانی مانند کرمانشاه که همواره در رتبه های اول بیکاری کشور قرار دارد بسیار حائز اهمیت است، بنابرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاذبه های گردشگری کرمانشاه را باید نوآورانه معرفی کنیم

جاذبه های گردشگری کرمانشاه را باید نوآورانه معرفی کنیم