مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-21سياسي

رسالت آزادگان از شهدا سخت تر است


نماینده ولی فقیه در هرمزگان با عنوان اینکه رسالت آزادگان از شهدا سخت تر است، اظهار کرد: آزادگان رسالت انتقال پیام شهدا را به نسل آینده را بر دوش دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در دیدار با آزادگان دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت سالروز ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: دوران اسارت بخشی از دفاع مقدس است که باید به شکل درستی به نسل جوان امروز منتقل شود و نسل امروز از سختی هایی که برای حفظ کیان این کشور و حفظ اسلام و انقلاب شده، مطلع شود.

وی با تصریح بر این که دشمن به دنبال روایتی متفاوت و جعلی از دوران دفاع مقدس در اذهان مردم و بخصوص نسل جوان است، خاطرنشان کرد: قبل از اینکه دشمن بخواهد روایتی از تاریخ اسارت و جنگ تحمیلی را با انتخاب خود و براساس غرض ورزی ها روایت کند شما روایتگران تاریخ اسارت از دردها و رنج ها و صبوری ها و حتی ریزترین مسائل نباید غفلت بورزید.

  نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین با اشاره به تولیدات مستمر سینمای غرب از دوران جنگ جهانی دوم به منظور القای تاریخ مد نظر خود به ملت ها و نسل ها، افزود: می خواهند چهره آلوده خود را به کمک رسانه در لابه لای تاریخ موجه سازند و تفکر خود را بر مردم جهان غالب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت آزادگان از شهدا سخت تر است

رسالت آزادگان از شهدا سخت تر است