مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-13سياسي

آغاز فعالیت شعبه دانشگاه علوم پزشکی ایران در غرب آفریقا از شهریور


معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در شهریور ماه 1402 فعالیت نخستین شعبه دانشگاه علوم پزشکی ایران در غرب آفریقا با محوریت آموزش رشته پرستاری و مامایی شروع می شود.

- معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در شهریور ماه 1402 فعالیت نخستین شعبه دانشگاه علوم پزشکی ایران در غرب آفریقا با محوریت آموزش رشته پرستاری و مامایی شروع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی مقتدایی در همایش بین المللی سازی مراکز همکار سازمان جهانی بهداشت به تشریح برنامه های بین المللی سازی این دانشگاه پرداخت و گفت: هم اکنون 88 سازمان در جهان در حوزه سلامت فعالیت می کنند که از مهمترین آنها می توان به سازمان جهانی بهداشت، مجمع سازمان ملل برای ریشه کنی ایدز و ابولا و اجلاس های (G7 و G20) اشاره کرد.

وی با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی ایران برای بین المللی سازی، اظهار کرد: ما نیز باید از نمایندگان خود در سازمان های بین المللی حوزه سلامت به بهترین نحو استفاده کنیم، بر این اساس جذب دانشجوی خارجی و ارتباط با افراد این نهادها از جمله اقدامات دانشگاه است.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: یکی از اقدامات دانشگاه برای بین المللی سازی، بحث ایجاد شعب بین المللی است که براین اساس راه اندازی شعبه دانشگاه در کشور غنا کلید خورده است و در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت شعبه دانشگاه علوم پزشکی ایران در غرب آفریقا از شهریور

آغاز فعالیت شعبه دانشگاه علوم پزشکی ایران در غرب آفریقا از شهریور