مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 03:002023-07-26سياسي

انتشارات حرم حضرت معصومه(س) و جمکران با طاقچه قطع همکاری کردند


مسئولان انتشارات آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران با ارسال نامه های جداگانه به مدیرعامل مجموعه «طاقچه»، پایان همکاری خود با این مجموعه را اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام علی قاسمی مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری آستان مقدس بانوی کرامت اقدام کارکنان طاقچه را ناشایست و خلاف شرع، عقل، فرهنگ، انسانیت و قوانین میهن اسلامی کارکنان خواند و طی نامه ای این حرکت را محکوم و لغو قرارداد و پایان همکاری انتشارات زائر آستان مقدس با آن شرکت و نرم افزار را بر اساس مقررات و توافقات یادشده در قرارداد فی مابین اعلام کرد.

متن نامه ارسال شده به شرکت خدمات هوشمند ایدهٔ طلایی هاتف معاصر(طاقچه) به شرح ذیل است؛ جناب آقای امیرحسین لطیفی مدیر عامل محترم شرکت خدمات هوشمند ایدهٔ طلایی هاتف معاصر(طاقچه) سلام علیکم با احترام و اظهار تأسف شدید پیرو تصویر منتشرشده از کارکنان آن شرکت بدون رعایت حدود شرعی و الهی نکاتی را خدمت شما متذکر می شویم: 1.

رعایت حجاب و عفاف یکی از مهم ترین ارزش های انسانی، الهی و شرعی است.

معبود مهربان ما در قرآن کریم آیات 30 و31 سوره نور می فرماید: به مؤمنان بگو چشمهای خود را (از نگاه به نامحرمان) فروگیرند، و عفاف خود را حفظ کنند؛ این برای آنان پاکیزه تر است؛ خداوند از آنچه انجام می دهید آگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشارات حرم حضرت معصومه(س) و جمکران با طاقچه قطع همکاری کردند

انتشارات حرم حضرت معصومه(س) و جمکران با طاقچه قطع همکاری کردند