مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:102023-07-29سياسي

بهترین بستر و فرصت برای افزایش آگاهی، افزایش سواد رسانه است


فرمانده سپاه شهرستان کازرون بهترین بستر و فرصت برای افزایش آگاهی را افزایش سواد رسانه دانست و گفت: رسانه و فضای مجازی همانند باران خروشانی است که اگر کنترل و مدیریت شود سرسبزی و ثمر به بار می آورد و اگر مدیریت نگردد سیلی ویرانگر در پی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی در افتتاحیه مدرسه تابستانه سواد رسانه شهدای بسیج کازرون ضمن عرض تسلیت ایام ماه حزن و اندوه اهل بیت(ع) اظهار داشت: امروز افزایش سواد رسانه ای مردم یک امر مهم و ضروری است که بسیج در این مسیر پیشگام و پیشرو است.

  وی افزود: باید همه نهادها و دستگاههای مختلف کشور در خصوص فضای مجازی به میدان بیایند.

حیاتی به اهمیت نقش آموزش و پرورش برای حضور فعال و مثبت دانش آموزان اشاره و اذعان کرد: آموزش و پرورش امروز بهترین بستر و فرصت برای افزایش آگاهی و افزایش سواد رسانه جامعه هم برای دانش آموزان و هم اولیای دانش آموزان است.

  فرمانده سپاه کازرون اشاره کرد: امروز بسیجیان در قالب گردان های سایبری و تربیت مدرسان سواد رسانه برای آموزش سواد رسانه ای به مردم و فعالیت در فضای مجازی و انتشار محتوا در مناسبت ها و موضوعات مهمِ روز دارای تشکیلات و ساختار منسجمی هستند که روزبه روز باید این ساختار منسجم تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین بستر و فرصت برای افزایش آگاهی، افزایش سواد رسانه است

بهترین بستر و فرصت برای افزایش آگاهی، افزایش سواد رسانه است