مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 20:102023-08-14اقتصادي

فروش بلیت سفرهای اربعین از 27 مردادماه در قزوین آغاز می شود


فروش بلیت سفرهای اربعین امسال همزمان با سراسر کشور از 27 مرداد ماه در استان قزوین آغاز می شود.

- محمد خورشیدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین، در خصوص نحوه انتقال زائران قزوینی به مرز و قیمت و چگونگی ارائه بلیت های حمل و نقل قزوین به مهران اظهار کرد: طبق اعلام سامانه کشوری قیمت بلیت اتوبوس های 44 نفره 375 هزار تومان، اتوبوس 30 نفره 525 هزار تومان و اتوبوس 25 نفره 650 هزار تومان قیمت گذاری و ابلاغ شد.

وی افزود: فروش بلیت حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی سفرهای اربعین 1402 از 27 مرداد مصادف با اول صفر آغاز می شود و در استان قزوین نیز به همین منوال خواهد بود.

دبیر ستاد اربعین استان قزوین تصریح کرد: افرادی که قصد دارند در ایام اربعین به صورت انفرادی به کشور عراق سفر کنند، بلیت را با قیمت مصوب خریداری می کنند و کاروان ها نیز با مراجعه به دفاتر پایانه حمل و نقل می توانند اتوبوس دربست برای اعزام کاروان به اختیار بگیرند.

خورشیدی ادامه داد: تا کنون بیش از 15 هزار نفر از استان قزوین در سامانه سماح ثبت نام قطعی انجام داده اند و همچنین 60 موکب در سامانه سماح جهت اسکان، تغذیه و پذیرایی اعلام آمادگی کرده اند.

این مسوول در خصوص نقاط استقرار موکب های استان قزوین در عراق خاطرنشان کرد: یک موکب در شهر آوج و یک موکب در مرز مهران و بقیه موکب ها در نجف، کربلا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بلیت سفرهای اربعین از 27 مردادماه در قزوین آغاز می شود

فروش بلیت سفرهای اربعین از 27 مردادماه در قزوین آغاز می شود