مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-01سياسي

ساخت اِلمان های فرهنگی در 22 نقطه از استان ایلام


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه در 22 نقطه استان ایلام اِلمان های فرهنگی جانمایی می شوند گفت: به همین منظور از سوی ستاد اربعین استان 2 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

- حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نجفی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر حماسه بزرگ اربعین برنامه های فرهنگی گسترده ای به ویژه در مرز بین المللی مهران پیش بینی کرده است.

وی افزود: فضاسازی و ساخت اِلمان های فرهنگی در 22 نقطه از استان ایلام یکی از مهم ترین این برنامه ها است.

  مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: در همین راستا مبلغ 2 میلیارد تومان از طرف ستاد اربعین به این مهم اختصاص داده شده است.

  حجت الاسلام نجفی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه های فرهنگی اربعین توسط این سازمان در مرز مهران، روایت گری 100 نفر در زمینه های مختلف فرهنگی است که آموزش های لازم را در این باره فرا گرفته اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ایجاد موکب های فرهنگی در مرز مهران از مهمترین برنامه های پیش رو این سازمان است، تصریح کرد: لازم است در این راستا نیز از تمام ظرفیت های فرهنگی استان در این موکب های برپا شده استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت اِلمان های فرهنگی در 22 نقطه از استان ایلام

ساخت اِلمان های فرهنگی در 22 نقطه از استان ایلام