مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-16اقتصادي

امسال کم ترین روز قطعی آب و افت فشار را داشتیم


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اعلام اینکه شرکت آبفای اصفهان به 100 شهر و هزار روستا خدمات رسانی می کند، گفت: امسال کمترین روز قطعی آب، - ایسنا/اصفهان معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اعلام اینکه شرکت آبفای اصفهان به 100 شهر و هزار روستا خدمات رسانی می کند، گفت: امسال کمترین روز قطعی آب، کمترین روز افت فشار و بیشترین رضایتمندی نسبت به سال های را قبل داشتیم.

سید محسن صالح در جمع اصحاب رسانه با اشاره اینکه در یک ماه گذشته دمای استان اصفهان بالای 40 درجه و در شب ها به 36 درجه و بیشتر می رسید، اظهار کرد: همچنان در شرایط پیک مصرف آب قرار داریم، در دمای بالاتر از 36 درجه میزان مصرف آب به صورت تصاعدی افزایش پیدا می کند و با استمرار هوای گرم ارتفاع مخازن ذخیره آب افت می کند.

وی افزود: یک میلیون و 500 انشعاب، 2 میلیون و 500 میلیون آحاد در استان اصفهان وجود دارد که آب مورد نظر آن در یک فصل خنک همچون زمستان با کمتر از 10 متر مکعب بر ثانیه آب تأمین می شود.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه در اصفهان عمده وسایل برودتی کولر آبی است، گفت: در شرایط گرما مصرف کولرهای آبی 10 تا 33 لیتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال کم ترین روز قطعی آب و افت فشار را داشتیم

امسال کم ترین روز قطعی آب و افت فشار را داشتیم