مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:402023-07-31ورزشي

میزبانی اردو های تفریحی و فرهنگی از نوجوانان تهرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه برنامه «اردو بازی» را در قالب تور های نیم روزه از ساعت 14 الی 19 و تور های یک روزه از ساعت 8 الی 17 ویژه نوجوانان دختر و پسر را در 7 فرهنگسرای تهران برگزار می کند.

- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه برنامه اردو بازی را در قالب تور های نیم روزه و یک روزه ویژه نوجوانان دختر و پسر برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه برنامه اردو بازی را در قالب تور های نیم روزه از ساعت 14 الی 19 و تور های یک روزه از ساعت 8 الی 17 ویژه نوجوانان دختر و پسر را در 7 فرهنگسرای تهران برگزار می کند.

این اردو ها شامل برنامه های تفریحی و فرهنگی است و هدف از برگزاری آن ارتقا مهارت های اجتماعی و بهبود کیفیت زیست نوجوانان در بستر جامعه خواهد بود که در فرهنگسرا های اشراق، رازی، خاوران، بهمن، سردار شهید سلیمانی، ولاء و انقلاب اسلامی برگزار می شود.

اردو بازی علاوه بر آموزش و رشد علمی و مهارتی، با ایجاد شادی و نشاط اجتماعی تلاش می کند استعداد ها و توانمندی های نوجوانان را به آن ها نشان دهد.

گفت وگوی جمعی، پانتومیم، مسابقه و فعالیت های ورزشی و تفریحی در کنار برنامه های پدر پسری و مادر دختری از بخش های این اردو ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی اردو های تفریحی و فرهنگی از نوجوانان تهرانی

میزبانی اردو های تفریحی و فرهنگی از نوجوانان تهرانی