مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-26سياسي

انقلاب اسلامی قدرت های دنیا را به چالش کشاند


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت های دنیا را به چالش کشانده است، گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان قابل تصور نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی فدوی ظهر چهارشنبه در گرامیداشت روز ایثار و مقاومت شهر اراک با عنوان پنج پنج در مصلی بیت المقدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی در سایه رهنمودها و هدایت های امامین انقلاب در اوج اقتدار و سربلندی است و ملت ایران در همه مقاطع با روحیه جهادی و انقلابی توطئه های دشمنان را شکست داده اند و امروز علاوه بر این، دلدادگان انقلاب با الگوگیری از راه و مکتب امام خمینی (ره) در نقاط مختلف دنیا در حال پیشرفت هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: امام خمینی (ره) به ملت ایران اعتماد به خدا و خودباوری را آموخت و در طول انقلاب جوانان غیور ایران اسلامی در همه صحنه هایی که دشمن طراحی کرده بود آنها را به فرصت تبدیل کردند و روند قوی شدن ملت ایران در همه ابعاد روز به روز شتابنده تر می شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی قدرت های دنیا را به چالش کشاند، گفت: با موفقیت های بزرگ الگوهای موفقی به جهان ارائه شد و ولایت فقیه نقطه عطف موفقیت ها و اقتدار انقلاب اسلامی است و هرگاه این مسئله مورد غفلت قرار گرفت به عزت مسلمانان خدشه وارد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی قدرت های دنیا را به چالش کشاند

انقلاب اسلامی قدرت های دنیا را به چالش کشاند