مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-18اجتماعي

استقرار امکانات و نیروی انسانی شهرداری کرمانشاه در مرزخسروی


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به آغاز سفرهای اربعینی، از استقرار امکانات و نیروی انسانی شهرداری کرمانشاه در مرزخسروی و شهر مرزی قصرشیرین خبر داد.

- برومند نامداری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات خدمت رسانی نیروهای شهرداری در شهرستان مرزی قصرشیرین و مرز خسروی امسال از 22 مردادماه آغاز شده است.

وی افزود: استعداد نیروی انسانی و ماشین آلات در نظر گرفته شده به صورت مقطعی و با توجه به نیاز در مرز خسروی به شهرستان قصرشیرین اعزام می شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس تقسیم بندی های انجام گرفته، نظافت شهر قصرشیرین تا سه راهی نصرآباد بر عهده مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه گذاشته شده است.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه 22 تهران نیز به عنوان شهرداری معین در خدمت رسانی به زوار اربعین تعیین شده که وظیفه نظافت در پایانه مرزی و مسیر نصرآباد به پایانه بر عهده این مجموعه است.

نامداری با اشاره به اعزام نیروهای خدمات شهری کرمانشاه به شهرستان مرزی قصرشیرین برای خدمت رسانی به زائران اربعین، خاطرنشان کرد: 158 نیروی شهرداری کرمانشاه در قالب (آتش نشان، راننده، پاکبان و نیروی ستادی) در این شهرستان مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار امکانات و نیروی انسانی شهرداری کرمانشاه در مرزخسروی

استقرار امکانات و نیروی انسانی شهرداری کرمانشاه در مرزخسروی