مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-21اجتماعي

آمادگی پذیرش روزانه 100 هزار زائر در خسروی را داریم


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به 58 گیت فعال در مرز خسروی وجود دارد، گفت: آمادگی پذیرش روزانه 100 هزار زائر در خسروی را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی حاجیان در قرارگاه اربعین انتظامی استان کرمانشاه که با حضور سردار ساجدی نیا معاون عملیات فراجا در مرز خسروی برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون 13 جلسه برگزار کرده ایم که حاصل آن 109 مصوبه بوده و مصوباتی که 95 درصد آنها اجرایی و پنج درصد مابقی هم در حال انجام است.

وی افزود: همچنین 16 مصوبه از فراجا به کرمانشاه ابلاغ شده که همه آنها انجام گرفته و کاملاً برای میزبانی و پذیرایی از زائران اربعین آمادگی داریم.

حاجیان تصریح کرد: در حال حاضر 58 گیت فعال در پایانه خسروی برای ورود و و خروج زائران وجود دارد و پیش بینی های لازم برای افزایش این گیت ها تا 100 عدد هم صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به فراهم شدن زیرساخت های لازم در پایانه مرزی خسروی، گفت: با همدلی و هم افزایی خوبی که میان مسئولان وجود دارد و شرایطی که فراهم شده این آمادگی را داریم که روزانه پذیرای 100 هزار زائر هم باشیم.

وی یکی دیگر از اقدامات مهم صورت گرفته را شناسایی 6 نقطه حادثه خیر در محورهای محل تردد زائران اربعین عنوان کرد و گفت: از این تعداد تاکنون پنج نقطه اصلاح شده و کار اصلاح نقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پذیرش روزانه 100 هزار زائر در خسروی را داریم

آمادگی پذیرش روزانه 100 هزار زائر در خسروی را داریم