مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 07:052023-08-19اقتصادي

تدوین الگوی کشت برای ارسنجان را در برنامه داریم


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در حال برنامه ریزی برای تدوین و اجرای الگوی کشت محصولات کشاورزی متناسب با ظرفیت های سرزمینی و منابع آب شهرستان ارسنجان هستیم.

- ایسنا/فارس رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در حال برنامه ریزی برای تدوین و اجرای الگوی کشت محصولات کشاورزی متناسب با ظرفیت های سرزمینی و منابع آب شهرستان ارسنجان هستیم.

مجتبی دهقان پور در حاشیه سفر به شهرستان ارسنجان و بازدید از ظرفیت های بخش کشاورزی این شهرستان گفت: ارسنجان یک شهرستان کم آب است، امیدواریم با تدوین و اجرای الگوی کشت مناسب و بهره برداری مطلوب از منابع آب شاهد عملکرد بهتری در محصولات باغی و زراعی این شهرستان باشیم.

به نقل از جهاد کشاورزی فارس دهقانپور با اشاره به اینکه در سفر به شهرستان ارسنجان ضمن حضور در عرصه، مشکلات و مسائل بهره برداران بیش از پیش و از نزدیک رصد و بررسی شد، ابراز کرد: اصلاح و نوسازی باغات و قطعی برق چاه های کشاورزی از جمله دغدغه های اصلی فعالین بخش کشاورزی این شهرستان است که در حال حاضر اقدامات خوبی در بحث جوانسازی و اصلاح باغات انار در این شهرستان در دست انجام است.

وی با بیان اینکه تامین آب کافی در باغات منجر به بهبود کیفیت و عملکرد تولیدی می شود، اضافه کرد: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت های قانونی و بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین الگوی کشت برای ارسنجان را در برنامه داریم

تدوین الگوی کشت برای ارسنجان را در برنامه داریم