مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 23:002023-08-05سياسي

اسناد و مستندات هزینه کرد زکات در کردستان موجود است


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: سال گذشته بیش از 520 میلیارد ریال زکات در استان جمع آوری و در سرفصل های مختلف هزینه شد که تمام اسناد و مستندات هزینه کرد آن موجود است.

- سنندج - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: سال گذشته بیش از 520 میلیارد ریال زکات در استان جمع آوری و در سرفصل های مختلف هزینه شد که تمام اسناد و مستندات هزینه کرد آن موجود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان، رضا طوسی اظهار داشت: بخشی از منابعی که در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می گیرد، کمک های مردمی است که به صورت مستقیم توسط خود مردم، مراکز نیکوکاری و خیریه های دارای مجوز این نهاد یا از محل زکات جمع آوری می شود.

وی با بیان اینکه تمام این کمک ها در همان محل و از طریق معتمدین در میان نیازمندان توزیع می شود، گفت: در بحث زکات بر اساس قانون، دبیرخانه شورای زکات با کمیته امداد امام (ره) است نه اینکه صفر تا صد کارها را انجام دهد و با توجه به آیین نامه اجرایی و نیاز محل زکات جمع آوری شده هزینه خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان تصریح کرد: بر اساس فقه شافعی زکات جمع آوری شده در هر روستا، شهر و منطقه باید در همان محل هزینه و نباید به جای دیگری منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد و مستندات هزینه کرد زکات در کردستان موجود است

اسناد و مستندات هزینه کرد زکات در کردستان موجود است