مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-01اقتصادي

اجرای طرح های آبرسانی در 60 روستای شهرستان خدابنده


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: توسعه خدمات آبرسانی روستایی با جدیّت در دستور کار شرکت آب و فاضلاب بوده و هم اکنون اجرای طرح های آبرسانی در 60 روستای شهرستان خدابنده در دست اجرا است.

- علیرضا جزءقاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفت و گو با فارس با اشاره به اینکه توسعه خدمات آبرسانی روستایی با جدیّت در دستور کار شرکت آب و فاضلاب بوده و هم اکنون اجرای طرح های آبرسانی در 60 روستای شهرستان خدابنده در دست اجرا است، اظهار داشت: اجرای عملیات اصلاح شبکه در روستای جمعه لو به طول 3 هزار و 700 متر با هدف کاهش هدر رفت و افزایش ظرفیت آبرسانی شبکه از جمله این اقدامات است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: در این عملیات همچنین تمامی انشعابات این روستا به تعداد 50 مشترک نیز استاندارد سازی شد که نقش بسزایی در خدمات رسانی مطلوب به مشترکین خواهد داشت.

وی بیان داشت: از دیگر برنامه های شرکت آب و فاضلاب برای این روستا، تخصیص یک حلقه چاه برای جایگزینی با دستگاه آب شیرین کن و افزایش کیفیت آب شرب است.

جزءقاسمی یادآورد شد: این طرح با مشارکت اهالی انجام و جمعیت  200 نفری روستای جمعه لو از آب شرب پایدار و سالم برخوردار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های آبرسانی در 60 روستای شهرستان خدابنده

اجرای طرح های آبرسانی در 60 روستای شهرستان خدابنده