مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-14سياسي

مشارکت بسیج سازندگی قزوین در احداث 40 واحد مسکونی مددجویی


مدیرکل کمیته امداد قزوین از مشارکت بسیج سازندگی در احداث 40 واحد مسکونی مددجویی در روستای حسن آباد کلج از توابع شهرستان البرز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ناصر ظاهری اظهار کرد: شورای زکات استان قزوین به ریاست آیت الله عابدینی می باشد که دبیرخانه این شورا بر عهده کمیته امداد در استان می باشد و تمام برنامه ها و اقدامات این دبیرخانه با هماهنگی با ریاست شورای زکات صورت می پذیرد.

وی با اشاره به پروژه احداث 40 واحدی مسکن مددجویی در روستای حسن آباد کلج از توابع شهرستان البرز، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 2000 متر مربع در حال اجرا می باشد که زمین آن توسط یکی از مودیان زکات، به عنوان زکات اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: برخی از مددجویان کمیته امداد فاقد مسکن هستند که تعداد آنها کم هم نیست و متاسفانه زمینی برای ساخت مسکن ندارند و دبیرخانه شورای زکات تلاش می نماید تا در روستاها با همکاری شوراها و امامان جماعت و مبلغین زکات در تعامل با خیران و مودیان زکات توسط این عزیزان زمین لازم برای احداث مسکن روستایی را تامین کند.

این مسوول عنوان کرد: این واحدها با همکاری بسیج سازندگی سپاه استان در حال ساخت می باشد و کمیته امداد استان قزوین برای احداث هر واحد مبلغ 100 میلیون تومان بلاعوض و 200 میلیون تومان وام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بسیج سازندگی قزوین در احداث 40 واحد مسکونی مددجویی

مشارکت بسیج سازندگی قزوین در احداث 40 واحد مسکونی مددجویی