مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:302023-07-31حوادث

دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی


سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق حرفه ای که از پارگینگ و انباری ساختمان های خصوصی سرقت می کرد خبر داد و گفت: متهم به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و اموال با ارزش از انباری های اماکن خصوصی در محدوده یوسف آباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 125 یوسف آباد این پلیس قرار گرفت و مأموران با حضور در محل های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارق و خودروی وی را به دست بیاورند.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، سارق در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان های خلوت سوژه های خود را انتخاب و با تخریب درب منازل وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارکینگ و انبارهای ساختمان به ویژه دوچرخه را سرقت می کند.

گشت زنی های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته مأموران کلانتری خودروی متهم را مشاهده و بلافاصله مأموران دستور توقف خودرو را اعلام کردند.

حسنوند در پایان گفت: در یک عملیات ضربتی خودروی متهم متوقف و 2 دستگاه دوچرخه مسروقه که متهم قبل از دستگیری سرقت کرده بود کشف شد.

با انتقال متهم به کلانتری، متهم به 10 فقره سرقت اعتراف و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی

دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی