مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-15پزشكي

منطقه عشایری «چاه غیاث» در سرایان میزبان کاروان سلامت هلال احمر


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سرایان از اعزام کاروان سلامت و خدمات پزشکی به منطقه عشایری «چاه غیاث» از بخش سه قلعه شهرستان سرایان خبر داد.

- بیرجند- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سرایان از اعزام کاروان سلامت و خدمات پزشکی به منطقه عشایری چاه غیاث از بخش سه قلعه شهرستان سرایان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد بارانی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان سرایان با حضور پزشکان داوطلب و اعضای داوطلب با هدف خدمت رسانی به مردم به مناطق عشایری سرایان اعزام شدند.

وی از ویزیت رایگان 30 نفر توسط پزشک عمومی و کشیدن دندان برای 20 نفر از مراجعان خبر داد و افزود: تب سنجی و کنترل فشار خون از دیگر خدمات صورت گرفته توسط کاروان سلامت در روستای چاه غیاث است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سرایان با بیان اینکه برای اولین بار به همت دبیر کانون جوانان آزاد برادران واحد داوطلبان دندان پزشک هم این کاروان را همراهی کرد، گفت: این خدمات به مناسبت ایام محرم و با هدف انجام خدمات عام المنفعه و بشردوستانه و ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی در مناطق عشایری انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه عشایری «چاه غیاث» در سرایان میزبان کاروان سلامت هلال احمر

منطقه عشایری «چاه غیاث» در سرایان میزبان کاروان سلامت هلال احمر