مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-08سياسي

طرح آبرسانی از سد طالقان به قزوین به زودی کلنگ زنی می شود


نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از کلنگ زنی طرح آبرسانی از سد طالقان به قزوین با حضور وزیر نیرو طی چند هفته آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، لطف الله سیاهکلی عصر امرور در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که به مناسبت روز خبرنگار در سالن باغستان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته، در صورت عدم بروز مشکل کلنگ طرح آبرسانی از سد طالقان به قزوین با حضور وزیر نیرو طی چند هفته آینده به زمین زده می شود و در خصوص سد بورمانک هم که مصوب شده، فاز دوم مطالعاتی آن آغاز شده است.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در خصوص حل مشکل اراضی اوقافی استان قزوین افزود: استان قزوین تنها استانی است که می تواند از صفر تا صد اراضی اوقافی را افراز و تبدیل به احسن کند.

این مسوول ادامه داد: همچنین در زمینه استخرهای معیشتی، تحقق انقلاب لوله، دوربین عدالت برای از بین بردن برداشت های نادرست در دستگاه قضایی و پیگیری رفع حواشی بازار خودرو و فولاد پیگیری های لازم صورت گرفته و به نتایج خوبی هم دست یافته ایم و بحث لوازم خانگی هم در دستور کار قرار دارد.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیازمند مجلس تخصصی هستیم تا از وجود افراد مجرب برای قانونگذاری و نظارت دقیق تر بر ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی از سد طالقان به قزوین به زودی کلنگ زنی می شود

طرح آبرسانی از سد طالقان به قزوین به زودی کلنگ زنی می شود