مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-21اجتماعي

16 مجتمع خدماتی رفاهی آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:16 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی محل تردد زائرین اربعین حسینی آماده ارائه خدمات به زوار اربعین هستند.

- ایوب کرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با توجه به ورود زائرین اربعین حسینی کشور پاکستان از طریق پایانه مرزی میرجاوه و افزایش میزان ترددهای جاده ای در محورهای مواصلاتی استان، ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات دهی به زائران اربعین حسینی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: این مجموعه ها به منظور فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر برای رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب ، جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده ها و تمرکز در یک مکان، تسهیل نظارت، ارتقای سطح ایمنی جاده ها، کاهش مزاحمت های ترافیکی وسوانح جاده ای، دسترسی رانندگان و مسافران به خدمات موردنیاز و ایجاد بستری مناسب جهت اشتغالزایی شکل گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اجرای طرح نظارتی بر مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان ایام اربعین و بازگشت زوار به محل اقامتشان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 مجتمع خدماتی رفاهی آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند

16 مجتمع خدماتی رفاهی آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند