مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 17:552023-07-30اقتصادي

دست اندازی ترکیش ایرلاین به درآمدهای ایران!/ فرار مالیاتی 4500 میلیاردی!


ترکیش ایرلاین ، هواپیمایی رسمی ترکیه روزانه حدود 10 پرواز روتین به ایران دارد که شش پرواز آن با ظرفیت حدود 1200 نفر برای بلیت های رفت و برگشت تهران است.

- دست اندازی ترکیش ایرلاین به درآمدهای ایران!/ فرار مالیاتی 4500 میلیاردی! ترکیش ایرلاین ، هواپیمایی رسمی ترکیه روزانه حدود 10 پرواز روتین به ایران دارد که شش پرواز آن با ظرفیت حدود 1200 نفر برای بلیت های رفت و برگشت تهران است.

تجارت نیوز نوشت: بررسی جزییات بلیت هایی که ترکیش ایرلاین به ایرانیان می فروشد حاکی از تخلف این شرکت در ارائه خدمات به شهروندان و دولت ایران است.

در واقع این شرکت با دست اندازی به منابع دولت ایران در قالب دریافت عوارض سوخت است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتجارت نیوز، ترکیش ایرلاین، هواپیمایی رسمی ترکیه روزانه حدود 10 پرواز روتین به ایران دارد که شش پرواز آن با ظرفیت حدود 1200 نفر برای بلیت های رفت و برگشت تهران است.

  در حالی که حدود شش ماه است سازمان امور مالیاتی و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت های نظارتی بر ایرلاین ها و آژانس های هواپیمایی ایرانی را تشدید کرده اند تا با گران فروشی و فروش خارج از نرخ های رسمی و هرگونه فرار مالیاتی جلوگیری کنند، اما به نظر می رسد که این سازمان ها از فعالیت های شرکت های هوایی خارجی از جمله هواپیمایی ترکیش ایرلاین غافل شده اند و اشراف کافی بر ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست اندازی ترکیش ایرلاین به درآمدهای ایران!/ فرار مالیاتی 4500 میلیاردی!

دست اندازی ترکیش ایرلاین به درآمدهای ایران!/ فرار مالیاتی 4500 میلیاردی!