مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 23:202023-08-02سياسي

بسیج در راستای اعتلای فرهنگ عمومی بویژه کتابخوانی نقش مؤثری دارد


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به اینکه بسیج در خدمت نظام و انقلاب است، گفت: بسیج در راستای اعتلای فرهنگ عمومی به ویژه کتابخوانی نقش مؤثری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر تقوی امروز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید حسین املاکی (کتابداران استان گیلان)، اظهار کرد: 85 باب کتابخانه عمومی در استان گیلان می توانند از ظرفیت پایگاه بسیج برای معرفی فعالیت های خود و ساماندهی مشکلات بهره ببرند.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت پایگاه های بسیج در بخش های مختلف افزود: پایگاه های بسیج می توانند در ترویج فرهنگ کتابخوانی پیشران باشند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به اینکه بسیج در خدمت نظام و انقلاب است، گفت: بسیج در راستای اعتلای فرهنگ عمومی بویژه کتابخوانی نقش مؤثری دارد.

بسیج در عرصه های مختلف نقشه های دشمن را خنثی کرده است رضا رنجبر رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب برای سیاه نمایی اقدامات و فعالیت های دست اندرکاران و مسئولین نظام اظهار کرد: بسیج در عرصه های مختلف همیشه خنثی کننده نقشه های دشمن بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج در راستای اعتلای فرهنگ عمومی بویژه کتابخوانی نقش مؤثری دارد

بسیج در راستای اعتلای فرهنگ عمومی بویژه کتابخوانی نقش مؤثری دارد