مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-18پزشكي

مردم جنوب و شرق کرمان از چه امکانات درمانی برخوردارند


وزیر بهداشت به تشریح امکانات درمانی و بهداشتی در مناطق جنوبی و شرقی استان کرمان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام عین اللهی، با اشاره به بازدید خود از پروژه ها و مراکز بهداشتی و درمانی جنوب و شرق کرمان، از اجرای 30 طرح بهداشتی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

وی همچنین به ساخت بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان عنبرآباد و بازدید از روند احداث آن اشاره کرد و یادآور شد: در کهنوج، یک دستگاه پیشرفته ام آر آی نصب شده که مانع از مراجعه مردم این شهرستان برای اقدامات تشخیصی پیشرفته به سایر مناطق می شود.

وزیر بهداشت در ادامه به ارائه توضیحاتی درباره بازدید خود از بیمارستان 12 فروردین و پروژه بیمارستان 220 تختخوابی کهنوج پرداخت و افزود: در سفر استانی رییس جمهور 200 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان 220 تختخوابی کهنوج در نظر گرفته شده بود که این پروژه تا کنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در ادامه به بازدید از بیمارستان پاستور و پروژه بیمارستان 200 تختخوابی بم، اشاره و عنوان کرد: ضریب اشغال بیمارستان پاستور بم، 81 درصد و نشان دهنده بهره وری مناسب و استفاده حداکثری از ظرفیت بخش های بستری و اعمال جراحی این بیمارستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم جنوب و شرق کرمان از چه امکانات درمانی برخوردارند

مردم جنوب و شرق کرمان از چه امکانات درمانی برخوردارند