مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-21اقتصادي

افتتاح 30 طرح روستایی مهریز در هفته دولت


بخشدار مرکزی شهرستان مهریز اعلام کرد: به مناسبت هفته دولت 30 طرح فرهنگی، صنعتی و عمرانی به ارزش 300 میلیارد ریال در مناطق روستایی این شهرستان آماده افتتاح است.

- ایسنا/یزد بخشدار مرکزی شهرستان مهریز اعلام کرد: به مناسبت هفته دولت 30 طرح فرهنگی، صنعتی و عمرانی به ارزش 300 میلیارد ریال در مناطق روستایی این شهرستان آماده افتتاح است.

مسعود خلیلی در نشست با خبرنگاران ضمن اعلام این مطلب، تصریح کرد: مخزن ذخیره آب فضای سبز روستای گردکوه به حجم12 هزار متر مکعبی با اعتباری بالغ بر 2.

5 میلیارد تومان یکی از این طرحهاست.

همچنین بهسازی میدان شهید صدوقی و قلعه خورمیز با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از دیگر طرح های آماده بهره برداری در هفته دولت است.

وی ادامه داد: در سطح روستاهای شهرستان نیز عملیات زیرسازی معابر روستایی به مساحت 100 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان و آسفالت معابر روستایی 73 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان و اجرای سنگ جدول به طول هفت هزار متر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان از دیگر طرح هایی است که به بهره برداری می رسد.

خلیلی همچنین به تجهیز برخی دهیاری ها به ماشین آلات اشاره و بیان کرد: طی یکسال گذشته خرید ماشین آلات سنگین در دهیاری ها به مبلغ 30 میلیارد تومان شامل 22 میلیارد تومان تسهیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 30 طرح روستایی مهریز در هفته دولت

افتتاح 30 طرح روستایی مهریز در هفته دولت