مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-10اقتصادي

صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان آزاد شد


سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان گفت: صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان از امروز پنجشنبه 19 مردادماه تا اطلاع بعدی آزاد و صید ماهی در این صیدگاه همچنان ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فلامرز مزارعی سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به مصوبه کمیته مدیریت صید استان، در خصوص شیوه صدور مجوز برای شناورهای صیادی استان جهت دریاروی اظهار کرد: صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان از امروز پنجشنبه 19 مردادماه تا اطلاع بعدی آزاد و صید ماهی در این صیدگاه همچنان ممنوع است.

وی در ادامه بیان کرد: مجوز صید در این مدت فقط برای لنج های صیادی در شهرستان های آبادان، خرمشهر، ماهشهر و هندیجان برای صید ماهی و میگو به صورت یکسان 10 الی 11 روزه و برای قایق های صیادی شهرستان هندیجان 7 روزه صادر می شود.

سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان همچنین رعایت برخی اقدامات فنی و استاندارد از جمله داشتن براین تانک، سایبان، اخذ گواهینامه سمپاشی معتبر و بهداشتی برای شناور و خدمه شناورهای صیادی را الزامی دانست.

مزارعی ادامه داد: تخلیه و حمل و نقل آبزیان صید شده تابع مقررات بوده و مسئولان کنترل کیفی ناظر برحسن اجرای دستورالعمل ها خواهند بود و خودروهای حمل و نقل آبزیان مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان آزاد شد

صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان آزاد شد